Problemer med at afspille YouTv via app?

Hvis du oplever udfordringer med at få afspilningen til at fungere som den skal via YouTv app'en på forskellige enheder, kan du her finde de mest gængse ting, der kan afhjælpe fejlen. 

iOS Android AndroidTv AppleTv
Slå VPN fra

YouTv vil ikke fungere på VPN forbindelser, da dette er et krav fra rettighedsejere. Hvis du er på en VPN forbindelse og oplever fejl, anbefaler vi at du slår denne fra, og tester igen derefter

For mange enheder logget på/for mange samtidige afspilninger
Hvis der er for mange enheder logget på, så skal du gå op youtv.dk/enheder og slette minimum én af enhederne, for at kunne afspille fra en ny enhed. Hvis der er for mange enheder, som afspiller indhold fra samme kanalfamilie, så vil du få beskeden om for mange samtidige afspilninger. Du kan læse mere her.
Fejlmeddelelser ved afspilning
Hvis der opleves tilfældige fejlmeddelelser på enkelte enheder, skyldes fejlen ofte et problem med cachen, altså den data der er gemt på enheden. I dette tilfælde bør det hjælpe at slette samtlige enheder i din enhedsoversigt, også de der eventuelt virker og derefter tvangslukke app'en. Du finder din enhedsoversigt her.

Efter du har slettet samtlige enheder, skal du tvangslukke app'en direkte på enheden fejlen forekommer på. Du kan se hvordan du tvangslukker app'en på forskellige enheder lige her.
Fejlmelding af YouTv
Oplever du fortsat fejl efter at have gennemgået hjælpen på siden her, og kan du reproducere fejlen kontinuerligt, så vil vi meget gerne bede dig prøve det samme på en anden enhed. Det kan eksempelvis være på en iPhone, eller prøv det samme på Android, Apple TV, AndroidTV eller via en browser. Derefter må du meget gerne kontakte vores support, det kan du gøre lige her. For at løse fejlen hurtigst muligt vil vi ved fejlmelding meget gerne vide:

  • Hvilken fejl oplever du? (meget gerne vedlæg screenshot/video)
  • Kan du genskabe fejlen og i så fald hvordan?
  • Er det på alle platforme fejlen sker? (Fx. android, iOS, browser, Apple TV, etc.)
  • Operativsystem version på enhed der fejler?
  • Enhed (type/model)?
  • Hvilken YouTv app version? (Læs mere)
  • Ved afspilning af indhold, er det så alt indhold, eller kun bestemte udsendelser/kanaler?

 

Var denne artikel en hjælp?
1 ud af 26 fandt dette nyttigt