Hvis du oplever udfordringer med at få afspilningen til at fungere som den skal via YouTv app'en på forskellige enheder, kan du her finde de mest gængse ting, der kan afhjælpe fejlen.
YouTv vil ikke fungere på VPN forbindelser, da dette er et krav fra rettighedsejere. Hvis du er på en VPN forbindelse og oplever fejl, anbefaler vi at du slår denne fra, og tester igen derefter
Efter du har slettet samtlige enheder, skal du tvangslukke app'en direkte på enheden fejlen forekommer på. Du kan se hvordan du tvangslukker app'en på forskellige enheder lige her.
- Hvilken fejl oplever du? (meget gerne vedlæg screenshot/video)
- Kan du genskabe fejlen og i så fald hvordan?
- Er det på alle platforme fejlen sker? (Fx. android, iOS, browser, Apple TV, etc.)
- Operativsystem version på enhed der fejler?
- Enhed (type/model)?
- Hvilken YouTv app version? (Læs mere)
- Ved afspilning af indhold, er det så alt indhold, eller kun bestemte udsendelser/kanaler?
YouTv vil ikke fungere på VPN forbindelser, da dette er et krav fra rettighedsejere. Hvis du er på en VPN forbindelse og oplever fejl, anbefaler vi at du slår denne fra, og tester igen derefter
Efter du har slettet samtlige enheder, skal du tvangslukke app'en direkte på enheden fejlen forekommer på. Du kan se hvordan du tvangslukker app'en på forskellige enheder lige her.
- Hvilken fejl oplever du? (meget gerne vedlæg screenshot/video)
- Kan du genskabe fejlen og i så fald hvordan?
- Er det på alle platforme fejlen sker? (Fx. android, iOS, browser, Apple TV, etc.)
- Operativsystem version på enhed der fejler?
- Enhed (type/model)?
- Hvilken YouTv app version? (Læs mere)
- Ved afspilning af indhold, er det så alt indhold, eller kun bestemte udsendelser/kanaler?
Hvis der opleves tilfældige fejlmeddelelser på enkelte enheder, skyldes fejlen ofte et problem med cachen, altså den data der er gemt på enheden. I dette tilfælde bør det hjælpe at slette samtlige enheder i din enhedsoversigt, også de der eventuelt virker og derefter tvangslukke app'en. Du finder din enhedsoversigt her.
Efter du har slettet samtlige enheder, skal du tvangslukke app'en direkte på enheden fejlen forekommer på. Du kan se hvordan du tvangslukker app'en på forskellige enheder lige her.
App'en opdateres direkte ved at finde YouTv app'en direkte i din Google Play Store. Såfremt der er en opdatering tilgængelig, vil du have mulighed for at installere den her.
Hvordan man opdaterer styresystemet på AndroidTv varierer fra enhed til enhed. Vi anbefaler derfor at du kontakter producenten direkte, for hjælp med opdatering af tv'ets software.
- Hvilken fejl oplever du? (meget gerne vedlæg screenshot/video)
- Kan du genskabe fejlen og i så fald hvordan?
- Er det på alle platforme fejlen sker? (Fx. android, iOS, browser, Apple TV, etc.)
- Operativsystem version på enhed der fejler?
- Enhed (type/model)?
- Hvilken YouTv app version? (Læs mere)
- Ved afspilning af indhold, er det så alt indhold, eller kun bestemte udsendelser/kanaler?
Hvis der opleves tilfældige fejlmeddelelser på enkelte enheder, skyldes fejlen ofte et problem med cachen, altså den data der er gemt på enheden. I dette tilfælde bør det hjælpe at slette samtlige enheder i din enhedsoversigt, også de der eventuelt virker og derefter tvangslukke app'en. Du finder din enhedsoversigt her.
Efter du har slettet samtlige enheder, skal du tvangslukke app'en direkte på enheden fejlen forekommer på. Du kan se hvordan du tvangslukker app'en på forskellige enheder lige her.
Du kan læse hvordan du opdaterer dit Apple Tv på siden her.
- Hvilken fejl oplever du? (meget gerne vedlæg screenshot/video)
- Kan du genskabe fejlen og i så fald hvordan?
- Er det på alle platforme fejlen sker? (Fx. android, iOS, browser, Apple TV, etc.)
- Operativsystem version på enhed der fejler?
- Enhed (type/model)?
- Hvilken YouTv app version? (Læs mere)
- Ved afspilning af indhold, er det så alt indhold, eller kun bestemte udsendelser/kanaler?