Driftsinformation

Herunder kan du finde aktuelle og kendte fejl, samt eventuelt tidshorisont. 

(15.01.2021) Vi oplever i øjeblikket periodiske fejl på betaling med kreditkort efter bankernes implementering af to-faktor godkendelse. Vi arbejder hårdt på at løse fejlen. I mellemtiden anbefaler vi at du forsøger med et andet kort, hvis du møder en fejl, når du forsøger at betale. Ydermere, anbefaler vi på nuværende tidspunkt alle kunder ikke at opdatere deres betalingskort, da dette kan fejle.

(26.01.2021)  Nogle kunder kan opleve følgende fejl på Apple TV:

  • Oplysning om afspilning på for mange enheder, selvom dette ikke er tilfældet.

  • Skal logge ind, hver gang app åbnes.

  • Problemer med at logge ind.

Der arbejdes hårdt på at få løst fejlene, så hurtigt som muligt. Fejlen med oplysning om afspilning på for mange enheder, kan i midlertid afhjælpes ved at tvangslukke appen med din Apple TV remote, og så starte op igen. Du tvangslukker ved at dobbelttrykke på "TV"-knappen, og derefter swipe op.


Såfremt du oplever problemer med afspilning af indhold, kan du finde hjælp i vores hjælpecenter på siden her.

Hvis du ønsker at komme i kontakt med YouTv omkring andet, kan du udfylde vores kontaktformular.

Var denne artikel en hjælp?
2 ud af 9 fandt dette nyttigt