Problemer med at afspille YouTv via app?

Hvis du oplever udfordringer med at få afspilningen til at fungere som den skal via YouTv app'en, kan du her finde de mest gængse ting, der kan afhjælpe fejlen. 

Genstart udstyret: 
Det er altid en god ide at starte med at genstarte enheden du sidder med. 
Hvis der er tale om en mobil enhed, altså en SmartPhone eller tablet, skal du blot genstarte ved at holde din tænd/sluk knap inde. 

Af-og geninstaller app'en: 
At af-og geninstallere app'en kan afhjælpe problemet, da vi på denne måde sikrer at du har den nyeste version af vores app installeret, og at fejlen ikke skyldes konfliktende software direkte i app'en. 

Hastighed: 
Vi anbefaler at man minimum har 20mbit., for at sikre at man får en uafbrudt streamingoplevelse i HD. 
Du kan teste din hastighed på din internetudbyders hjemmeside. 

Opdater styresystem: 
App's bliver som udgangspunkt udviklet til at fungere på den nyeste software, som ens enhed kan håndtere. Derfor skal man altid sikre at ens enhed er fuldt opdateret til den nyeste software, som er tilgængelig. 


Opdater iOS enhed

Opdater Android enhed

Var denne artikel en hjælp?
1 ud af 1 fandt dette nyttigt